PIS - Poslovni Informacioni Sistem

PIS (Poslovni Informacioni Sistem) je rešenje koje objedinjuje i upravlja svim poslovnim procesima, podprocesima i aktivnostima u jednom preduzecu.

Programski moduli: Finansijsko poslovanje, Blagajna, Materijalno – robno poslovanje, Proizvodnja, Fakturisanje, Osnovna sredstva, Upravljanje ljudskim resursima…

Karakteristike: Visok nivo kontrole pristupa podacima i obavljanja poslova unutar aplikacije, integralnost, parametrizacija, funkcionalnost, automatizacija svakog poslovnog procesa, sistem izveštavanja prilagodjen korisniku, …

  1. Pracenje šankova, kuhinja, poslasticara, magacina i ostalih prihoda u hotelskim i ugostiteljeskim objektima (pracenje raznih vanpansionskih usluga).
  2. Automatsko zaduženje svih objekata - realno stanje zaliha u svakom trenutku.
  3. Pracenje prodaje hrane i pica po prodajnim jedinicama.
  4. Pracenje proizvodnje na osnovu normativa (receptura).
  5. Trebovanje sirovina za potrebe proizvodnje na dnevnom nivou ili za odredeni period.
  6. Bruto i neto potrebe proizvodnje su dostupne u svakom trenutku.
  7. Planiranje proizvodnje.
  8. Knjiženje izlaza sirovina na osnovu normativa, trebovanja i/ili popisanih zaliha.
  9. Mogucnost formiranja prodajne cene artikla /gotovog proizvoda/ na osnovu nabavne cene normativa, troškova i marže.
  10. Svakodnevna informacija o utrošenim namirnicama u kuhinji i ostvarenoj realizaciji u restoranu.

Uz pomoc kompleksnog sistema izveštavanja, PIS omogucava vašem mendžmentu pomoc u donošenju važnih poslovnih odluka.

Vrh stranice Povratak na prozivode

Brošure

Preuzmite brošure u PDF formatu:



Za pregled brošura Vam je neophodan Adobe Acrobat Reader.





Copyright (c), Megatrend a.d. Niš. All right reserved.