webHIS – Najčešće postavljana pitanja
  1. Šta je potrebno da postanem korisnik?
    Da biste postali naš korisnik, neophodno je da na radnom mestu gde želite da koristite softver postoji PC sa instaliranim Windows XP/Vista operativnim sistemom, aktivna Internet konekcija optimalne brzine od 256 Kbps i Internet pretraživač (Internet Explorer 6 ili noviji). Takođe, potreban Vam je i fiskalni štampač s obzirom na to da aplikacija obezbeđuje i rad sa fiskalnim štampačem.
  2. Kako da sklopim ugovor o korišćenju softvera?
    Kontaktirajte nas i ukoliko postoje tehničke mogućnosti za korišćenje našeg softvera možete sklopiti ugovor u nekoj od naših poslovnih jedinica u Nišu, Bulevar Sv. Cara Konstantina 157, ili u Beogradu, Vitanovačka 1, lokal 2.
  3. Koja je cena korišćenja našeg softvera?
    Cena korišćenja na dnevnom nivou je 1.00 evra po punoj sobi, 0.10 evra po praznoj sobi. Naplata se obavlja na mesečnom nivou. Jednokratno se naplaćuje i pristupna taksa u iznosu od 100 evra nakon potpisivanja ugovora. Instalacija i podešavanje sistema nisu uračunati u cenu (ukoliko instalaciju i podešavanje sistema obavlja Megatrend, troškovi se zaračunavaju po važećem cenovniku).
  4. Da li može da se kupi licenca za softver?
    Da, za više informacija obratite se predstavniku za prodaju na telefone firme koje možete naći na sajtu Megatrend-a.
  5. Da li je obuka uračunata u cenu softvera?
    Ne, obuka se dodatno naplaćuje. U softveru postoji integrisan sistem pomoći koji Vam je dostupan u svakom trenutku.
  6. Cena obuke?
    Obuka se naplaćuje prema Megatrend-ovom cenovniku. Dakle, naše stručno lice dolazi kod Vas i vrši obuku u trajanju od najmanje jednog dana. Troškovi prevoza padaju na Vas.
  7. Kako mogu da izmirim svoje obaveze za korišćenje servisa?
    Cena korišcenja servisa se naplaćuje jednom mesečno, a valuta plaćanja je 5 radnih dana od momenta ispostave računa za prethodni mesec:
    1. Za korisnike u Srbiji – uplatom na dinarski tekući račun
    2. Za korisnike van Srbije (Crna Gora, BiH, Makedonija, Grčka, UK, USA, ...) uplatom na devizni račun prema instrukcijama za plaćanje.
  8. Imam softver drugog proizvođača, a želim da postanem Vaš korisnik!
    Ukoliko postoje tehničke mogućnosti, nije problem da i pored postojeće softverske aplikacije uvedemo našu.
  9. Da li postoji probni period?
    Ne. Ukoliko želite da steknete uvid u rad softvera možete pogledati kratak film na našem sajtu koji objašnjava neke od važnijih funkcionalnosti našeg softvera Hotelski informacioni sistem.
  10. Koje sve opcije podržava softver?
    Za detaljnije informacije o našem softveru pogledajte sekciju našeg sajta o Hotelskom informacionom sistemu.

Brošure

Preuzmite brošure u PDF formatu:



Za pregled brošura Vam je neophodan Adobe Acrobat Reader.





Copyright (c), Megatrend a.d. Niš. All right reserved.